Retour- en terug betalingsbeleid

Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen:

  • De producten moeten in originele staat verkeren en voorzien zijn van de originele labels en etiketten.
  • De verpakking mag niet beschadigd zijn en moet in originele staat verkeren.
  • De te retourneren artikelen mogen geen gebruikssporen vertonen.

Let op. Als de geretourneerde artikelen niet aan deze voorwaarden voldoen, kunnen we je retourzending helaas niet in behandeling nemen. We behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als we vermoeden dat ze buiten onze schuld zijn gebruikt of beschadigd.

Zorg er altijd voor dat je pakket is gemarkeerd met een Track & Trace-code. Retourzendingen die zoekraken worden niet vergoed, tenzij er een bewijs van verzending wordt overlegd met een Track & Trace-code. Retourzendingen per post zonder Track & Trace-code zijn op eigen risico. Als klant ben je verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van de goederen.

Zodra we je retourzending hebben ontvangen, laten we je per e-mail weten dat de retourzending is ontvangen. Binnen enkele dagen na verwerking van je retourzending storten we het aankoopbedrag terug op je rekening.

Annulering van bestellingen

Je kunt je bestelling alleen annuleren binnen 5 minuten nadat je de bestelling hebt geplaatst. Na 5 minuten worden onze bestellingen gestopt in het verwerkingsproces en daarna is een annulering helaas niet meer mogelijk.

Om je bestelling te annuleren, neem je contact met ons op via info@clearcouture.nl nadat je de bestelling hebt geplaatst.

Retourzendingen zijn altijd op risico van de verzender, retourverzendkosten worden niet gerestitueerd.

Verkeerd artikel of verkeerde maat?

Als je het verkeerde artikel of de verkeerde maat ontvangt, krijg je het juiste artikel gratis toegestuurd!

Terugbetaling

We betalen onze retourzendingen gemiddeld binnen 3-5 werkdagen na ontvangst terug.

1e Floor, 5e Building, No. 80, Qianfeng Street, Haishu District, Ningbo, Zhejiang, China

Retourformulier:

Klik hier

Opmerking: In het geval van geretourneerde, geweigerde of achtergelaten bestellingen kunnen 25% restockingkosten in mindering worden gebracht op het restitutiebedrag om de verwerkingskosten te dekken.

Klanten die artikelen willen retourneren, moeten het artikel eerst voor inspectie naar het centrale magazijn sturen, volgens de retourinstructies die het bedrijf heeft gegeven toen er contact met hen werd opgenomen. De klant is verantwoordelijk voor alle kosten in verband met de retourzending, zoals verzendkosten, douanekosten en belastingen, die niet gerestitueerd kunnen worden. Artikelen die vertraagd aankomen of vastzitten bij de douane als gevolg van onbetaalde kosten komen niet in aanmerking voor restitutie en zullen worden terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode of een alternatieve methode indien nodig na inspectie in het centrale magazijn.

BELANGRIJK!
Er is geen restitutie mogelijk voor bestellingen die naar een onjuist of ongeldig adres zijn geretourneerd.